lørdag 21. mai 2011

Kjære, nysgjerrige Borgertogtilskuer!

Du som la merke til vår iøynefallende fane, og lurte på hva dette var for en gjeng staute, unge menn: Du er ikke alene!

Vi hadde vel en mistanke om at fanen ville vekke oppmerksomhet og pirre nysgjerrigheten langs ruta, og det gjorde den.

Du skjønte straks at dette var en gjeng med grep om sosiale medier, gikk hjem og fant oss på facebook - well done!

Stusset du på mannen med ljåen og "MEMENTO MORI" - vel mannen med ljåen er med for å sette en støkk i motstanderne, og Memento Mori er en rettesnor på fotballbanen, som ellers i livet (http://no.wikipedia.org/wiki/Memento_mori).

Vil du vite mer om oss og "vår greie"?
Vik kunstgress i morgen kl. 19.00 - Cupkamp mot Teknologiparken
___________________________________________

Ellers er jeg spent på om dette var ideell oppladning til kamp - kjenner jeg er litt støl i leggene...

Borgertoget hadde ellers to høydepunkt:

1. Det var tilløp til jubel da vi passerte Cafe Galleri - neste år kan vi kanskje håpe at den jubelen følger oss langs hele ruta? Litt alarmerende at den kom rett utenfor et av byens ganske få skjenkesteder, håper det var tilfeldig...

2. Da vi gikk ned Arendalsveien, overhørte jeg følgende ordveksling på fortauet: Dame 1: "Hvem var det?"
Dame 2: "Det var Mad Men. Det nye storlaget."

I kid you not! (Jeg snudde og fikk bekreftet at jeg hadde hørt riktig...)

Sees imorgen; MEMENTO MORI - Cup er cup!

(Merk: 17. mai- referatet ble opprinnelig postet på facebook 17.05.11)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen oppmuntrende ord eller hyggelige hilsner!