torsdag 28. juli 2011

Stolt hovedsponsor fra Haugesund!



Undertegnende tok forrige helg turen til vestlandet, nærmere bestemt Haugesund. Her møtte jeg opp med en fyr som er fremmed for de fleste i Mad Men FC, men som likevel har en stor innvirkning på den sportslige satsingen.



Jeg møter Morten Wee på bryggekanten over et par kalde pils for å diskutere hans rolle og tanker rundt den nye fotballklubben på sørlandet.




"Først Morten, takk for at du tok deg tid til et lite treff! Men forklar til folk som ikke kjenner deg, hva er din rolle for Mad Men?"



- Utenom at jeg er en stor tilhenger av klubben, er jeg også pådriver innad for at Mad Men skal få nyte mest mulig av Grasrotandelen. Jeg støtter selvsagt Mad Men selv, men har også bidratt til klubbkassen gjennom tippelag i Haugesunds området!



Jeg føler engasjementet til Morten er stort, og han brenner for breddeidretten.



"Men hvorfor akkurat Mad Men?"



- Mye ligger nok i hvilke verdier klubben er bygd opp på. Jeg tente umiddelbart på ideen da Mr Udjus fortalte meg om den.



"Hvilke tanker gjør du deg om fremtiden til Mad Men og din egen rolle?"



- Jeg har stor tro på at Mad Men vil vokse, både på og utenfor banen. Jeg har skjønt det slik at flere har signalisert interesse for å bli med. Det er viktig å vokse i riktig fart tror jeg.

For min egen del ønsker jeg selvsagt å fortsette med å støtte klubben, og kanskje kunne det blitt arrangert vennskapskamp her oppe i Haugesund neste sommer, det hadde vært stort!




Morten Wee er en travel mann som haster videre, men han forlater oss med et stort smil rundt munnen og jeg tror han på det han sier om Mad Men FC.



Nok en gang takker vi for støtten, og håper å tilbakebetale med flere 3 poengere i høstsesongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen oppmuntrende ord eller hyggelige hilsner!