tirsdag 27. september 2011

Haldorsen sensurerer, korrigerer og presiserer

I ca. halvannen uke har man her på bloggen kunnet lese nyheten "Mad Men CC har gjort et kupp!" - det er det nå slutt på! Artikkelen er slettet og vil ikke gjenoppstå, men erstattes av denne.

Dette skyldes i hovedsak 2 faktorer:

1. NFMHM (Nasjonal Forening Mot Hårete Mager) har klaget oss inn for PFU (Pressens Faglige Utvalg), og jeg ser derfor god grunn til å drive litt selvsensur på bloggen.

2. Artikkelen inneholdt formuleringen "(...) er endelig forsterkningen klar for den nye sykkel klubben." Her vil jeg si at det er mer snakk om en tilvekst enn en forsterkning...

Til sist vil jeg presisere at det ikke er av hensyn til mitt eget omdømme jeg fjerner det lite flatterende bildet av meg selv - men husk at også idrettsutøvere har familie. Derfor legger jeg inn et mer passende sykkelbilde i denne artikkelen.

Og for å bevise at jeg ikke er selvhøytidelig, legger jeg også inn et bilde av meg selv fra fjorårets Bartvemberkonkurranse. Jeg minner samtidig om at årets konkurranse er på trappene og at det er lov til å begynne med bartesparing allerede.

Jeg håper Mad Men kan stille et lag - til inntekt for Stine Sofies Stiftelse, utvilsomt en god sak!



2 kommentarer:

  1. Dette liker vi No 6!
    Ellers har jeg snakket med Rune Nøstvik, mannen bak Bartvember.
    Jeg har på en slags måte lovet at Mad Men stiller opp i årets konkurranse!
    Dette skal vi også få laget en avis reportasje om.
    Her er det bare å begynne å spare! (dette går spesielt ut til Skalleberg)

    SvarSlett
  2. Bildet i artikkelen viser Bart 216. På 5 dager fikk den 348 stemmer, noe som gav 1740 blanke kroner i kassa til Stine Sofies Stiftelse.

    Dette var et resultat av iherdig jobbing og stemmesanking på face av min fru og mange stemmer fra mine kolleger. Det var ikke et pent syn, men det var en innbringende bart.

    Totalt endte jeg på 8. plass, men de tre øverste plassene gikk til "bartelag".

    Tenk hva Mad Men kan få til! Men profilering i "hele" Storgata (fra Skalleberg, via Riips, Sport1 og til Kiwi) og alle folka dere kjenner.

    Vi vil gi brød og sirkus til folket - dette er sirkus.

    Vi er menn (Mad Men attpåtil), vi vil barns beste og vi tar avstand fra folk som gjør dem vondt. Men er vi ekte menn? Det er nå det vil vises...

    Jeg er klar - What Say Ye, Mad Men???

    SvarSlett

Skriv gjerne noen oppmuntrende ord eller hyggelige hilsner!